srijeda, 4. srpnja 2012.

izreke o životinjama

"U ljubavi, kao iu religiji, sve počiva na osjećanju i na vero-vanju u nevjerojatno." Dučić, J.

"Nije lud onaj koji je izgubio razboritost, nego onaj koji je izgubio sve osim razboritosti." Lilijenkorn

"Lenjivci nisu samo oni koji ne rade, već i oni koji mogu raditi bolje." Sokrat – izreke

"Proljeće je ono doba godine kada se misli mladih okreću ka onome o čemu djevojke sanjaju čitave zime." Proust

"Grijeh u teološkim naukama, zabranjen odnos u sudskoj praksi i pojam za koji filozofi nikako da nađu vremena." Karl Kraus

"Svako životno iskustvo se plaća. Međutim, sretniji dobivaju popust." Kokoška

"Čovjeka primaju u društvo prema odjeći koju nosi, a ispraćaju ga prema duhu koji je pokazao." Šolohov

"Volim lijepe žene … i one koje misle da su lijepe." Kay

Ignoriraj one koji te pokušavaju obeshrabriti.

"Flertovati bez dubljih namjera isto je, otprilike, kao planirati putovanje, a nemati prijevoz." Mastroianni

"Čeprkajući po hrpi đubra Pijetao nađe zrno bisera." Kirilov

"O ženama treba govoriti samo muškarcima." Niče

Budite zahvalni na savjetima, a ne na pohvalama. La Fontaine

"Idealan muž je onaj koji ne pije, ne karta se, ne okreće se za drugim ženama, ne prepire se i – nema ga." Dietrich

"Koliko bi očiju trebao imati čovjek da opazi sreću koja ga okružuje?" William Shakespeare

"Niko ne uspijeva tako brzo kao onaj koji se koristi tuđom greškom." Bekon

"Ako ti je žena dobra, druga ti ne treba." Eskimska poslovica

Ko rano rani ne čini proljeće.

"Kad čovjek zna zašto voli, onda ne voli." Jesenski

"Dosada je bolest sretnih ljudi. Nesretni se nikad ne dosađuju, jer su prezaposleni." Camus

"Ispred svega treba postaviti dužnost, au drugi red plod koji se njome postiže." Konfucije

"Ja ovako zamišljam idealan svijet u kome bi svi bili sretni: sve žene bi bile udate, a svi muškarci neoženjeni." Gabor


Top izreke: snovi izreke, oscar wilde izreke, vjerske izreke, najpoznatije izreke, izreke o obitelji, duhovne izreke, konfucije izreke

1 komentar:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    OdgovoriIzbriši