srijeda, 18. srpnja 2012.

Smiješne izreke o konjima

"Brak je međusobno pljačkanje slobode uz obostranu suglasnost." Wilde

"Često bez razloga prava dobra duša na pravdi stradava." Zmaj

"Uspjeh je čest kemijski spoj između dobre prilike i loše namjere." Sartre

"Ženama se s poljupcima događa ono što i muškarcima sa čašama vina: jedna, pa još jedna – dok ne podlegnemo." Pitigrili

"Tko ima ženu i djecu, dao je taoce sudbini, jer su oni prepreka velikim poduhvatima, bilo u dobru ili u zlu." Emerson

"Ako nemamo vremena da budemo sami sa sobom, nemamo ni vremena da budemo sretni." Černiševski

"Talenat se stvara u samoći, karakter u društvu." Gete

"Žena koja se dosađuje ne vrijedi ni upola toliko koliko žena kojoj muškarci dosađuju." Taylor

Muškarci žele biti prva ljubav jedne žene. Žene su pametnije: one žele biti posljednji roman jednog muškarca. P. Buck

"Bračna ljubav stvara čovječanstvo; prijateljska ga usavršava; ali razuzdana ljubav kvari ga i ponižava." Bacon

"Trgovanje bez reklame je isto što i namigivanje djevojci u mraku. Ti znaš šta radiš, ali nitko drugi to ne zna." Dali

"Žene mogu pružiti onoliko prijateljstva koliko pozajme od ljubavi." Spinoza

Nauči kazati: "Ne". Ne dozvoli da ti usta preopterete leđa.

"Cijeni iznad svega onu ljubav koju primaš. Ona će ostati uz tebe još dugo nakon što sve tvoje zlato i dobro zdravlje nestanu." Og Mandino

"Sudbina vodi one koji hoće, a vuče one koji neće." Seneka

"Žalim prošlost, nadam se u budućnost, nezadovoljan sam sadašnjošću – to je moj život." Čajkovski

"Zlato provjeravamo vatrom, ženu zlatom, a muškarca ženom." Pitagora

"Beskoristan život je isto što i rana smrt." Goethe

"Ljubav je stvar osjećanja, a ne volje. Ne mogu voljeti zato što hoću, a još manje zato što moram, stoga je obavezna ljubav glupost." Kant

"Ima dvije vrste nesreća: nesreće koje se događaju nama i sreće koje snalaze druge." Kišon

"Da bi ste bili popularni, morate biti osrednji." Vajld

"Piti i kad nisi žedan i voditi ljubav u svako doba to je sve, gospođo, čime se razlikujemo od životinja." Bomarše


Najbolje izreke: izreke o iskrenosti, einstein izreke, smiješne izreke, osmijeh izreke, prijateljstvo, poznate izreke, muder izreke

1 komentar:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    OdgovoriIzbriši