srijeda, 28. studenoga 2012.

Smiješne izreke o vremenu

"Cvijet na suncu cvijeta, a čovjek u ljubavi postaje čovjek." Phil Bosmans "Pijanog od sreće dva nesretna pridržavaju." Kovačević, R "Kotači karijere najbolje podmazuje mazivom laskanja." Graf "Kad žena ne može izaći na kraj sa svojom djecom, onda počinje prevaspitava – muža." Lagerlöf "Brak je jedina stvarno uspjela osveta boga ljudima." Alen D. "Voljeti znaći smjestiti našu sreću u sreću drugog bića." Gottfried Wilhelm Leibniz "Kotači karijere najbolje podmazuje mazivom laskanja." Graf "Piti i kad nisi žedan i voditi ljubav u svako doba to je sve, gospođo, čime se razlikujemo od životinja." Bomarše Nikad ne slušajte one koji loše govore o drugima, a dobro o vama. "Nije teško zaljubiti se. Teško je znati to reći." Prever "Treba živjeti tako da bi mogao samog sebe da poštuješ." Gorki "Muškarci su ljubomorni na svoje prethodnike, žene na svoje nasljednice." Ašar Praksa stvara savršenstvo. "Mudra žena na vrijeme nauči da se divi svome mužu." Hilšer "Malo je toga što će ljude više odobrovoljiti nego kad im ispričamo nesreću koja nam se nedavno dogodila." Artur Schopenhauer "Čovjeka smatraju objektivnim ako se slaže sa drugima." Gvareski "Žene vole koliko mogu, muškarci koliko žele." Graf Parni stroj je pronađen, pošto se nije mogao pronaći neparni. "Cijeni iznad svega onu ljubav koju primaš. Ona će ostati uz tebe još dugo nakon što sve tvoje zlato i dobro zdravlje nestanu." Og Mandino "Dosada je bolest sretnih ljudi. Nesretni se nikad ne dosađuju, jer su prezaposleni." Camus "Niko ne uspijeva tako brzo kao onaj koji se koristi tuđom greškom." Bekon "Žena se zamori biti čovjeku prijatelj." Andrić Poznate izreke: izreke života, izreke o putovanjima, šaljive izreke, poslovice o sreći, izreke života, razočaranje izreke, volim te izreke

1 komentar:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    OdgovoriIzbriši