četvrtak, 21. lipnja 2012.

Kroatien - apartmani novalja iznajmljivanje

Novi i suvremeno opremljeni apartmani u mirnom predjelu Vrbnika, sa prekrasnim panoramskim pogledom...
Apartmani Magaš
Kapacitet: 2 - 6 osoba
Udaljenost od mora: 500m
Cijena od 38 € / noć

Apartmani ALEN se nalaze u malom selu Medići koje je poznato kao malo ribarsko i turističko mjesto...
Apartmani Alen
Kapacitet: 4 osoba
Udaljenost od mora: 30m
Cijena od 30 € / noć

Gaćina - Dražen Gaćina Grebaštica
Apartmani Gaćina
Kapacitet: 2 - 5 osoba
Udaljenost od mora: <100m
Cijena od 30 € / noć

Sobe Levicki nalaze se u samom centru Slavonskom Broda, diskretna lokacija u pješačkoj zoni, samo...
Apartmani Sobe Levicki
Kapacitet: 1 - 4 osoba
Udaljenost od mora: <100m
Cijena na upit

Klara - Jadranka Pavlinović Makarska
Apartmani Klara
Kapacitet: 6 osoba
Udaljenost od mora: 500m
Cijena na upit

Zaralux je luksuzno uređeni apartman s velikom krovnom terasom i bazenom. Smješten je u samom centru...
Apartmani Zaralux
Kapacitet: 4 osoba
Udaljenost od mora: 300m
Cijena od 80 € / noć

Ukoliko ste u potrazi za odmorom koji pruža mir, tišinu, daleko od gužvi i stresa - kamena kuća...
Apartmani Villa Bonaly
Kapacitet: 6 - 7 osoba
Udaljenost od mora: 100m
Cijena na upit


Popularni upiti: apartmani makarska iznajmljivanje, sobe, sutivan apartmani, lopar apartmani, apartmani stara novalja, primošten hoteli

1 komentar:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    OdgovoriIzbriši