petak, 8. lipnja 2012.

Popularne francuske izreke

"Nema sunca bez svjetlosti, ni čovjeka bez ljubavi." Johann Wolfgang Von Goethe

"Ljudska sreća sastavljena od isto toliko dijelova koliko joj ih još nedostaje." Heine

"Manje uživamo u onome što smo postigli nego u onome čemu se nadamo. Ruso

"Arhitekte svoje greške pokrivaju mramorom, ljekari zemljom, a žene dekolteom." Minelli

"Grijeh u teološkim naukama, zabranjen odnos u sudskoj praksi i pojam za koji filozofi nikako da nađu vremena." Karl Kraus

"Pogledaj u dubinu svoje duše. Tu ćeš naći izvor prave sreće, izvor nepresušni, samo valja da ga neprestano dubiš." Marko Aurelije

"Tko želi pjevati, uvijek će naći pjesmu." Švedska poslovica

"Svaki mladić bi danas trebao imati jednu ženu. Najbolje: vlastitu." Hašek

Istina je čudnija nego izmišljotina. Lord Bayron

"Ljubav je u stanju za jiednu noć sagradi Kineski zid." Mofo

"Šahovsku slavu ne smijemo staviti u vitrinu, ako želimo da ne izgubi svoj sjaj." Andersen

"Za muškarce je zlatni vijek bio ono vrijeme kad još nisu bili u modi zlatni ukrasi." Zoščenko

Vrijeme otkriva istinu. Seneca

"Nema gore nesreće u ljubavi nego što je smrt mašte." Meredith

"Sreća je biti živ, moći osjetiti svijet oko sebe, biti sluga ljepoti, voljeti i biti voljen, biti bogat zdravljem, bilo kojim. Riječ obična za veličanstveno vječnu vremenom omeđenu životnu radost." Gligorić

"Prvo su stekli tuđe povjerenje, a potom i sve ostalo." Baljak

"Postoje dvije vrste ljudi koji ne znaju ništa o ženama: oženjeni i neoženjeni muškarci." Sagan

"Naš najvažniji cilj u životu treba da bude uzdizanje naše duše. Drugim riječima, napredak naših duhovnih i moralnih moći: da svakim danom sve više prosvjećujemo svoj duh i svakim danom se osjećamo sve više slobodnim i boljim." Sokrat

"Nekoga potpuno imati najbolje je, ako to nije moguće, tada je najbolje da ga potpuno izgubimo." Tagore

"Sretan je onaj čovjek koji sjedi u svojoj kući." Latinska poslovica

"Trgovanje bez reklame je isto što i namigivanje djevojci u mraku. Ti znaš šta radiš, ali nitko drugi to ne zna." Dali

"Bez žene nema sreće ni nesreće." Narodna poslovica

Oko za oko, pasta za zube!
Ako se uči na greškama, ja ću uskoro doktorirati.

Best izreke: najsmješnije izreke, izreke o alkoholu, djetinjstvo izreke, izreke o školi, žene izreke, božje izreke

1 komentar:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    OdgovoriIzbriši