nedjelja, 24. lipnja 2012.

Oglasi - apartmani seline

Vitlić - Dragomir Vitlić Tučepi
Apartmani Vitlić
Kapacitet: 2 - 8 osoba
Udaljenost od mora: 100m
Cijena od 30 € / noć

IZNAJMLJUJEMO NOVO UREĐENI APARTMAN(2+2),U PRIZEMLJU NOVO IZGRAĐENE KUĆE(2011)-KRALJEVICA- OŠTRO...
Apartmani Kiara
Kapacitet: 2 - 4 osoba
Udaljenost od mora: 500m
Cijena od 25 € / noć

Centralno smješten stan, u samom srcu Zagreba, pruža vam ugodan zaklon nakon dana provedenog u gradu...
Apartmani Sarema
Kapacitet: 4 - 6 osoba
Udaljenost od mora: <100m
Cijena od 35 € / noć

Objekt se nalazi 30 metara od glavne plaže u mijestu koju nazivaju kopakabana grada Togira. Plaža...
Apartmani Vrekić
Kapacitet: 2 - 5 osoba
Udaljenost od mora: <100m
Cijena od 30 € / noć

Naši gosti imaju popust kod iznajmljivanja naših ležaljki i suncobrana na plaži i kod korištenja...
Apartmani Villa Urlić
Kapacitet: 2 - 6 osoba
Udaljenost od mora: 70m
Cijena na upit

Naši apartmani nalaze se u mirnom dijelu grada od kuda seže prekrasan pogled na stari grad i na more...
Apartmani Ivana
Kapacitet: 2 - 6 osoba
Udaljenost od mora: 200m
Cijena od 35 € / noć

Nela - Nela Baus Pirovac
Apartmani Nela
Kapacitet: 2 - 6 osoba
Udaljenost od mora: 200m
Cijena od 30 € / noć

Apartman Franić, smješten je u najelitnijem kvartu u Splitu Meje , odmah uz šumu Marjan. Nalazi se...
Apartmani Franic
Kapacitet: 3 - 5 osoba
Udaljenost od mora: 300m
Cijena od 55 € / noć

Ključni pojmovi: apartmani petra zadar, apartmani umag, apartmani s bazenom, jahorina apartmani, apartmani vis, novalja apartmani, apartmani silba, apartmani medena

1 komentar:

  1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    OdgovoriIzbriši